Myślę o tym od dawna, ale nie wiem od czego zacząć. Chciałbym dorobić bez wychodzenia z domu, najlepiej jakieś opcje online. Słyszałem o freelansie, pisaniu tekstów czy tłumaczeniach, ale nie mam doświadczenia. Może ktoś robił już coś takiego i może polecić konkretne portale albo narzędzia? Zależy mi na elastycznym czasie pracy i uczciwych stawkach. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie 🙂
Jak zacząć zarabiać w domu?
Dobrym pomysłem jest tworzenie kursów online – platformy jak Udemy pozwalają zarobić pasywnie po nagraniu materiału.
Zacząłbym od założenia konta na platformach typu Fiverr albo Upwork. Warto uzupełnić profil, dodać przykłady prac nawet darmowych, żeby zbudować portfolio i pozytywne opinie.
ja też myślałem nad blogowaniem, ale nie mam pomysłu na niszę.
Jeśli masz jakąś umiejętność (grafika, montaż wideo), to możesz spróbować kanału na YouTube czy Twitcha. Wymaga to czasu na rozkręcenie, ale potencjał przychodu rośnie z widownią.
Spróbuj też affiliate marketingu – polecasz produkty na blogu lub przez social media i dostajesz prowizję. Wymaga to ruchu, ale można zacząć od programów sieci afiliacyjnych.
Wydaje mi się, że można też na ankietach zarobić, ale może to tylko kilka złotych na godzinę?
Robiłem tłumaczenia prostych tekstów z angielskiego na polski przez rok i wyszło całkiem nieźle. Najlepiej szukać zleceń na stronach dla tłumaczy.
Do prostych zadań możesz wykorzystać serwisy z mikro-zleceniami, np. Useme. Oni ściągają prowizję, ale formalności są załatwione automatycznie.
podbijam, może ktoś jeszcze coś dorzuci?
cześć, też obserwuję wątek i czekam na rady ;)
Fajnie, że temat o zarabianiu w domu, może sam w końcu coś spróbuję.
Wydaje mi się, że Flipowanie youtubowych kont też jest opcją, ale znowu trzeba inwestować czas.
Nie wiem czy to legalne, ale słyszałem o zarabianiu na streamach gier, może się sprawdzi?
Ja bym spróbował wpisać w google "praca zdalna bez inwestycji" i po prostu testował oferty.