Potrzebuję nowego smartfona, ale mam ograniczony budżet do 1000 zł. Nie znam się za bardzo na specach, a możliwości sporo. Chciałbym coś z dobrą baterią, fajnym aparatem i żeby system się nie przycinał. Macie jakieś sprawdzone modele do 1000 zł? Będę wdzięczny za opinie i porównania :)
Jaki telefon do 1000 zł warto kupić?
Jeśli szukasz dobrego smartfona do 1000 zł, zwróć uwagę na Xiaomi Redmi Note 11. Ma ekran AMOLED 90 Hz, dużą baterię 5000 mAh i procesor Snapdragon 680. Aparaty w dzień robią przyzwoite zdjęcia, a nakładka MIUI jest raczej płynna. Dodatkowo telefon wspiera szybkie ładowanie 33 W, więc pełne naładowanie trwa niecałą godzinę.
Temat istotny, bo sam chcę wymienić telefon. Czekam na wasze propozycje.
W zeszłym miesiącu wziąłem realme 9 Pro i działa bez zarzutu. Dobry aparat, przyzwoita wydajność i nakładka realme UI niezbyt obciążająca system.
Motorola G10 ok telefon, prosta nakładka i długa praca na baterii.
Ja bym brał Xiaomi Redmi Note 10, spoko stosunek cena/jakość.
Samsung Galaxy A12 daje radę do codziennego użytku.
Testowałem Vivo Y31 i byłem zadowolony z jakości dźwięku w słuchawkach. Ma też 8 GB RAM dzięki technologii rozszerzenia pamięci i czysty Android w miarę aktualny.
U mnie podobny dylemat.
Kupiłem Poco X4 Pro 5G w tej cenie i jestem zadowolony – ekran AMOLED 120 Hz robi robotę, bateria 5000 mAh wystarcza na cały dzień intensywnego użytkowania, a 67 W ładowanie to bajka.
Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale Samsung A11 chyba był całkiem ok.
Motorola Moto G31 oferuje ekran OLED, co w tej półce cenowej to rzadkość. Dodatkowo ma gniazdo słuchawkowe, slot na kartę microSD i czystego Androida bez zbytecznych dodatków. Bateria 5000 mAh wspiera ładowanie 20 W. Można ją spokojnie dorwać za ok. 900–950 zł.
Też się nad tym zastanawiam.
Zdecydowałem się na Samsung Galaxy M12 głównie ze względu na baterię 6000 mAh. Telefon trzyma 2 dni i ma płynny system. To był dobry wybór za ok. 800 zł.